Prvič na kolo

Tokrat samo par kratkh utrinkov z današnjega kolesarskega potepa po zahodnem in južnem robu države. Prvi vtisi so kar dobri, vseeno pa se pričakovanja po povsem ravninskih vožnjah niso uresničila. Ceste so tako, po kraško, ves čas malo gor – malo dol.

Ubral sem tole pot – kot se vidi sem tudi nekajkrat rahlo zašel, ter sem moral ves čas preverjati navigacijo, da sem sploh vedel, kje sem.

Screen Shot 2016-04-02 at 18.51.50

Tekom tedna so se kar bogato razcvetele češnje in upam, da bo jutri vreme dalo, da pofotkam nekaj s Špelo že vnaprej izbranih nasadov. Tale je iz Niederkorna.

2016-04-02 12.37.12

Tole pa je fotografija Campusa luksemburške univerze, ki se nahaja povsem ob meji s francijo, ob robu mesteca Ech-sur-Alzette. Kampus je izjemno zanimiv, saj je postavljen sredi največjega zastaleega industrijskega predela, nekako tako, kot bi sredi jeseniške železarne postavili kampus z izjemno modernimi zdradbami. Kot vidite povsem zraven pelje večtirna železiška proga. Desno od proge pa je že Francija.

2016-04-02 13.29.37

Še dokaz, da sem se na nekaj metrov približal francoski meji. Prečkam pa jo kdaj drugič :)

2016-04-02 13.32.26

Za konec pa priznam še to, da sem se nekoliko precenil. Tura je nanesla slabih 75 km, kar se je izkazalo za nekoliko preveč za prvo letošjo vožnjo. Ampak sem preživel.

P.S.: fotografije so precej slabše kvalitete, ker so posnete s telefonom.

Komentiraj