7 thoughts on “323/365 – 18.11.2014

  1. In tebi je dal navdih :) Če bo še kakšen tak dan, pa bosta obe nogi na toplem. Čigavi nek? A medvedek, al mucek je tudi tvoje delo? Malo pa vseeno pazi, da ne bo pretežka prtljaga :)

    Všeč mi je

  2. Si pa prava mojstrica.. se priporočam za inštrukcije, ker nogavic nisem še nikoli kvačkala, nekoč sem jih znala splesti. Tudi miška ali karkoli je že, je zelo luštna..

    Všeč mi je

    1. o, nisem vedela da tudi kvačkaš! ja, lahko že kar posredujem navodila, če bi rada že sedaj nardila. drugače pa kadar boš. je pa enostavno in v enem kosu vse narediš, ni da šivaš kose skupaj potem.

      Všeč mi je

      1. prosim za navodila, bom iz kvačkanja prtičkov prešla na nogavice, da bo še malo za uporabo in ne samo za okras. Pa še moje oči ne bodo tako trpele, ker je debelejša volna…
        Hvala že vnaprej:)

        Liked by 1 person

Komentiraj